2018. febr. 16.

Első vásárlásom története

Sokan ódzkodnak a külföldi rendeléstől, félelmetes, de szerintem inkább szokatlan. Igazából szerintem olyan, mint egy aukciós oldal, mint a Vatera, csak aukció nélkül. :D


Amikor először mutatták nekem, eléggé szkeptikusan álltam hozzá. Most komolyan merjek rendelni? Biztos nem átverés? Nem lopják el a kártyaadataimat? De aztán belevágtam, és egy 600 Ft-os órát rendeltem. Felbátorodtam, és rendelgetni kezdtem. 

Az ismerősöm ekkor élte át az első negatív tapasztalatát: üres borítékot küldtek neki. Kíváncsi voltam, mi fog ebből kisülni. Írt az ügyfélszolgálatnak, akik elég hamar reagáltak, és megegyeztek abban, hogy visszatérítik az árát. Megnyugodtam. Ugyanakkor ennek az ismerősömnek - talán pechje volt - több csomag egymás után nem jött meg akkor. Mindegyiket jelezte, és visszatérítették. Ekkor kezdtem megbízni a Wish felületében. Egyébként az ismerősöm azóta is rendelt elég sok mindent, és megérkeztek a termékek. 

Nekem eddig megérkeztek a csomagjaim, és mind olyan volt, amilyennek elképzeltem. Két ruhát is rendeltem, és féltem, hogy nem lesz jó, de annyira szépek voltak... Az egyik nem olyan volt, amilyet vártam, hanem annál is jobb... Én mindig megnézem a méretezéseket cm-ben, a visszajelzéseket és a vásárlók által feltöltött képeket. Nem egyszer volt olyan, hogy inkább nem rendeltem meg a csodaszépnek hitt ruhát, mert a vásárlókon nem úgy állt, ahogy a beállított képen a modellen...

A fentiek nemcsak a ruhákra érvényesek, hanem szinte mindenre. Nagyon fontosnak tartom megnézni a visszajelzéseket, hogy mit mondanak róla mások, és hogy néz ki valójában. A kommentekből az is kiderül, hogy mennyire működik jól - ha működnie kell. pl. Néhány zseblámpa, habár jópofa, kevés fényt ad.

Amit most már komolyan veszek, hogy minden vásárlás után kitörlöm a bankkártya adataimat. Így ha elveszik a telefonom, akkor sem tudnak rendelni a bankkártyámról mások. 

Szóval én így állok a Wish-sel.

Az embereknek vegyes tapasztalatai vannak, jó is, rossz is egyaránt. :) Vannak, akik rendszeresen rendelnek, másoknak nem jött be. Szóval a kérdés, hogy te mit érzel, neked vajon működik-e?


Nem szeretnél a szállításra várni? Nem szeretnél szállítási költséget fizetni? Akkor ez a poszt érdekelhet: Wish termék szállítási díj és várakozás nélkül

Hasznos volt számodra ez a bejegyzés? Támogatásodat kifejezheted a blogon megjelenő hasznos információkkal kapcsolatban, ha első vásárlásnál felhasználod a promóciós kódomat. Te is jól jársz, mert kb. 3000 Ft vásárlásnál 1500 Ft kedvezményt kapsz. (A pontos összeget a wish applikációban találod.) A promóciós kódokról még itt tudsz informálódni, kattints ide. Ha még hezitálsz, hogy belemerj-e vágni, elmesélem, én hogy kezdtem. Kattints ide. :)
Wish: CDZYJPTM
Mama Wish: CFDGSFSV
Home Wish: CFDGZQMT
Geek: CFDKXWNC
cute: CFDLBTPT
Amit érdemes tudnod, hogy mostanában a Covid miatt késések szoktak előfordulni, illetve meghosszabbíthatják a kiszállítási időt. Szóval ha neked extra gyorsan szükséged van valamire, máshol érdemes vásárolnod. Én olyanokat szoktam rendelni, amelyek ráérnek számomra.

Van egy facebook csoportunk is, gyere és kérdezz bátran: https://www.facebook.com/groups/wishturi/

Wish tartalomjegyzék: https://rendelgetek.blogspot.com/p/tartalomjegyzek.html



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése